Moje Marzenie Marka MM Maternity Concept Store

 

banner_2

M jak Magda, jak mama, jak marzenie, jak macierzyństwo, jak mumciuch, jak marka. Moja Marka MM sygnowana moimi inicjałami. Moje Marzenie.

Początki działalności sklepu Mumciuch.pl sięgają 2007 r., kiedy to w Krakowie zaczęła działać Galeria i Klubokawiarnia dla Rodziców Pępek Świata.

Sklep otwierałam będąc w 9 m-cu ciąży. A to właśnie ciąża i przyjście na świat mojej córci Julki było dla mnie inspiracją do uruchomienia własnego sklepu z odzieżą ciążową i niemowlęcą.

Prowadząc od 2004 r. własną firmę, pracowałam także w ciąży. Biznesowe spotkania, negocjacje, wyjazdy były powodem, dla którego również w ciąży chciałam dobrze wyglądać. Niestety niezwykle trudno było mi znaleźć takie ubrania, które zapewniłyby mi i wygodę i biznesową elegancję. Dlatego właśnie do mojego sklepu zaczęłam sprowadzać nie tylko dżinsy ciążowe na szerokim pasie i luźne koszule dla kobiet w ciąży czy tuniki ciążowe, ale też eleganckie sukienki ciążowe, żakiety czy kostiumy.

Dziś, kiedy tworzę własną markę odzieży ciążowej, nie jestem w ciąży. Spełniam jednak moje drugie marzenie, jakim jest stworzenie marki ubrań ciążowych dla kobiet biznesu, aktorek, piosenkarek, kobiet aktywnych zawodowo.

Nasza kolekcja na jesień-zimę 2015, to efekt moich ponad 10 letnich doświadczeń zawodowych. Modele, które proponuję powstały z myślą o kobietach w ciąży – aktywnych zawodowo, które poszukują modnych, nowoczesnych ubrań ciążowych zgodnych z biznesową elegancją.

Marka MM Maternity Concept Store dla o kobiety w ciąży kompleksowo. Stawiamy jednocześnie na wygodę, jakość tkanin, ich kolorystykę i fakturę. Szczególną wagę przykładamy do tego, by nasze ubrania były wykonane z naturalnych materiałów.

Na jesień i zimę 2015 proponujemy kolekcję glamour i casual. Wśród modeli są m.in. spodnie ciążowe, sukienki i spódnice ciążowe, żakiety ciążowe, tuniki ciążowe, bluzki i koszule ciążowe, bluzy ciążowe oraz płaszcze dla kobiet w ciąży.

Głęboko wierzę, że nasza marka spotka się z ciepłym przyjęciem przez Klientki. Mając na uwadze koszty związane
z przyjściem na świat nowego członka rodziny, zadbaliśmy o to, by nasze ubrania ciążowe były w rozsądnych cenach, ich zaletą jest także to, że kobiety mogą je nosić także po ciąży, dzięki specjalnym regulacjom.

Naszym atutem jest unikatowość fasonów, kolorów, dlatego zadbaliśmy także o dodatki: torebki, apaszki, szale, biżuterię. Projektuję rzeczy, które sama chciałabym nosić, gdybym ponownie była w ciąży. Słucham naszych Klientek, czego potrzebują,
i co możemy dla nich zrobić. Dlatego mamy usługę personalizacji, tak, by w naszych ubraniach kobiety mogły czuć się naprawdę wyjątkowo. Nasza kolekcja dostępna jest w naszym sklepie Mumciuch.pl. Zapraszamy także na naszą stronę na FB.

 Magdalena Majorczyk


Kliknij na baner, żeby zobaczyć całą kolekcję ⤵

banner_2

_MG_9367

_MG_9468

Więcej na:

FB mumciuch_fb

Skomentuj

